CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

25 February 2013

Sapaan Pagi

Vavavava...lamanya ku rasa tak update blog..
huhu..By d way, seperti biasa
malas nk kemukakan macam2 alasan

Eh aku tak update lagi kan sal cerita cuti aku mase CNY dulu..
Aku tak lupe pun just tunggu pic dari adik aku jer
lambat noo dia emailnya..
tak sempat la, kuliah la, meeting la..
hais, berbagai..

Malam tadi dia dah email
so aku akan cuba gigihkan jugak tuk update..
tapi nak cakap dulu ni
walaupun ambik pic pakai kamera tp kualitinya adalah ditahap biasa
Sebabnya ada yg bergegar
biasa la, xcited lebih sbb dapat anak buah baru tercayang..
hahaha..
Ok la, nk pegi bekpes dulu..
Pastu nak buat kerja mana yang patut
Nanti aku update biler agak2 lapang yer..daa..


0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels