CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

01 March 2013

Post 28/2/2013

Terasa nak bebel2 jap..
Urmm xde la bebel aper sangat pun
Urrmm sembang2 malam tadi ngan RR cam xdapat jer beli periuk
Sebab cam xberbaloi lak beli sikit2
Mahal jer

Kalau beli sekali 1 set baru murah sikit tapi bajek la pulak..
Kene tambah lagi la ni..
So tak de la kiranya periuk baru
Tapi kan....
Kelmarin sempat sambar skirt baru...ngeh ngeh ngeh
Warna royal blue..
Tantik woo...skirt yang kainnya cm getah tu..

Walaupun nampak cam kecik tapi kain getah kan...
sangat selesa kalau lepak2 rumah
Pastu tetibe melompat kene kuar cam pegi kedai ker,
ambik RR balik keje kalau hujan ker, kuar minum malam ker
Memang aku sauk jer skirt ni then pakai t-shirt..setel..
Pakai lak tudung sauk lak
Takdenya malam2 aku nak pakai tudung bawal atau shawl berbelit2 bagai
Aku lebih suke skirt yang pattern A cut camtu dari yang kembang sajo

Nanti every month nak beli sehelai wat koleksi selepas azam nak kumpul shawl every month dah terkandas sebab dah naik harga..huhuh
Memang bengang la..biler aku dah suke beli baru la nak naik harga pulak..spoil..
Abis citer skirt, citer sal makanan lak..

Semalam buat bubur jagung setelah terjumpa orang jual jagung mentah kt pasar malam
Dah sampai musim dia kot..
Sebelum tu plan just nak beli jagung dalam tin jer tapi dah rezeki RR nak makan kot
Sib baik ade kan
Beli sayur jer semalam pun..fuhh, harga sayur mahal woo..
Murah lagi beli kt pasar raya ni
Kt pasar malam aku rasa makin lama makin mahal..
Ker aku jer yang rasa camtu ha..?

Setel beli sayor, n jagung balik
Lagi lama kat pasar lagi banyak duit abis
Tak beli makanan pun sebab semalam aku masak nasik
Wat lauk lala pindang
Ulam timun n tempoyak+budu
RR masak sebab aku suh dia masak lak
Dia cuti semalam
Setel makan malam kami..

Malam sikit aku buat bubur jagung
Sambil RR bantai makan kedondong n jambu
Cicah colek
Fav gak tu

So far makanan fav kitorang tak jauh beza sangat la pun
Memang senang la nak bagi dia makan
Tak payah lauk susah2..janji ada sayur...n budu
Sangat kelantanese kan (eh betul ker eja?)..hahahha...
Ok la, bye

P/s: penutup yang terkejut
p/s:ni catatan semalam kul 3.15 ptg. Xboleh post semalam so post ri ni la...




0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels