CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

01 March 2013

Aku, Dia & Tong Sampah

Cerita yang sangat sempoi
Yang paling sempoi aku pernah tengok
ase macam bukan lakonan jer
macam kehidupan real
lakonan beto n siti saleha mmg mengancam
pasangan yang serasi
sangat2 best la!
hahahah....

cte dah lama dah tapi aku duk baca ada blogger yg fames amos
duk kate cerita ni best
gigih ok semalam aku mencari link download sane sini
n bile tengok memang sangat puas hati

Antara part yg aku suke n tetibe leh buat aku terburai gelak mase amir n shanaz pg live band
amir kate suare penyanyi yang tengah nyanyi tu xsedap
terus penyanyi n penonton senyap..hahhaah..
coverline kate nasik lemak yang makan tadi tak sedap..hahaha
lawak sungguh..

So far lakonan Beto bagi aku memang kelas..
Dia ada identiti n karisma tersendiri kalau belakon
Harap2 lepas ni akan banyak lagi lakonan dia yang best2...

'Jangan ubah diri kita untuk orang lain sebab kite dah sempurna'
'Kalau seseorang sayangkan kite, dia takkan suruh kite korbankan impian kita untuk dia'

p/s: sib baik aku bukan jenis die hard fan mana2 artis laki. so minat gitu2 jer.
p/s: nak link download, google sendiri...muahahaha..




1 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Unknown

Al-Quran Pelangi ! Ready stock ;) http://bit.ly/10AVN8H

Labels