CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

18 March 2013

Sepatah Dua Ucapan

Dimulakan hari Isnin dengan semangat yang tak bape mari..
biasa la, awal minggu kan
biasanya hari kedua baru aku rasa enjoy pegi kerja..
datang kerja siap melalak pasang radio kuat2 walaupun umah n opis hanyalah 10 minit perjalanan

Puas bai biler menjerit melalak cmtu
baru terserlah kehepiannya
pastu biler sampai maner2 trafik lite
mule la snap muka sendiri sekeping dua..
baru ceria hari2 aku....
begitulah suasana pagi2 mase aku pergi kerja

Kalau time waktu tak baper hepi, diam sudah sambil pandang kiri kanan
radio pun bukak slow, sekadar halwa telinga
tak nak bagi sunyi sangat
tapi kan kalau aku tengah berpikir secara serius, aku padam sume radio cd bagai
aku akan senyap sambil pikir kerut2 dahi
begitulah aku..

Eh eh fail di meja dipandang sepi jer
tak datang mari nak buat laporan
otak jem lagi
laporan kene buat ayat kan, haruslah kene tunggu angin penulisan ku datang
aku memang dari sekolah dulu tak minat tulis2 ni
nak2 lagi karangan
kalau luahan hati cm diari pun, time2 terdesak jer tulis sebab tak tau nak citer kat saper
pas tulis panjang berjela, barulah lega

Lega dapat menaip sepatah dua kata ucapan untuk hari ni..hihih





0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels