CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

12 March 2013

Keluar Masuk Hospital/Klinik

Kekeringan idea dan kesibukan menguruskan kerja seharian
ditambah lagi RR yang asyik berulang ke klinik/hosp
yang terbaru ni, tak silap aku hari jumaat belah mlm
masa tu aku nak tido dah
dia mengadu sakit perot gastrik
tp leh tahan lagi sbb dah mkn ubat

then aku pun tido la
pastu dlm kul 4 pagi aku duk dgr org mendesah jer
tgk2 di kt sebelah dah bersandar pegang dada
aku tegur tanya nak pegi hosp ker
dia cakap nak sebab tak tahan dah
dia kalau boleh tahan lagi memang tak la nk pg hosp/klinik

so aku pun bersiap ala kadar hantar pegi hosp
masuk icu jap
masuk air n ubat
x-ray takut ada apa2
dari kul 4am-7am aku kt hosp tunggu dia
sib baik ok..
balik rumah setel makan semua dia dengan aku2 mentido
nantuk uolss
duk tunggu kat hosp tu pun aku dh terlentok2 kt kerusi

begitulah seadanya cerita aku ini
ada idea ku sambung.

Tataplah wajahku seketika..uhuhk






0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels