CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

06 July 2012

Majlis Perpisahan Praktikal

Ni majlis perpisahan untuk budak2 praktikal yg menjalani praktikal kt opis aku
kebiasaannya cmtu la
biler nk abis jer bdk2 ni wat prak, kitorg akn meraikan diorg scr kecik2lan..
bagi cenderahati n mkn2..
biasanya kami yg staff ni dapat gak buah tgn dri bdk2 tu


buat slide
kali ni bdk prak tu rajin lak nak buat slide...

background

smbil2 wat kje gak sblm tu


yang kt atas ni ketua jab kt MRS ni la..dia bg ucpn...dia ni bos plg sempoi yg aku pernh knal taw


yang duduk tu barisan ketua hakim n hakim


yang budak agkt tgn tu aku pun xpasti dia nak wat aper..sbb aku candid jer pic ni


bos besar berucap...jeng jeng jeng...



ni budak praktikal yg nak habis tu..pastu ada sorg lagi tp aku lupa tgkp pic dia..
then semua mkn....=)







1 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

uncle gedek

kalau dapat kat uncle kertas slide tu, uncle conteng kartun atasnya! Baahahaha!

Labels