CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

23 July 2012

Menu Berbuka Yang Simple


Hari ni hari ke-3 berpuasa..
n hari ni hari pertama berpuasa + kerja..

N sebagai rekod peribadi aku sendiri, aku xjejak kaki ke param lagi taw..huhu..
selain dari jimat wit(hujung bulan dh ni)
aku mmg nak masak sbb klu tak aku leh mati bosan..hakhak..

bole cmtu lak kan..tp yer la...
dua hari pose duk umah jer..
rutin aku sepanjang dua hari ni,

tido mlm lambat pastu bgn masak + makan sahur kul 4.
then pas subuh baru tido balik
pastu bangun kol bape ko tau?kol 12 k sbb aku sorg jer ada kt umah.

hubby kje so lepas dia pg kje awal2 pagi tu, aku tutup sume lampu n langsir,tido bergelap.
mawu nya xterlajak.
dah tido bape jam jer kan...suka tido lambat jadi cmni la...
menu berbuka aku lak, aku pun xingat dah..
ermm makin lama ingatan aku makin kurang lak..serius...
nak kurangkan mkn asam la klu cmni..:(

ermm antara yang aku masak, tuk hari berbuka 1 tu, ayam bakar, tomyam sayur
then hari ke-2 lak, ikan kembung sambal ngan acar timun..
yap,simple 4 both of us..
tu jer la kot nak share menu berbuka..
xyah resepi la yer sbb semuanya lauk biasa2 jer...

semlm rase sakit tekak n batuk ckit.
mungkin sbb makan tembikai sejuk time berbuka kot.
hehehe..kene bykkan minum air masak ni...
pape pun, pagi tadi mase sahur dah telan ubat selsema n angin...
sbb dah terase perot cm xsedap...

Ari ni kje n beli mknn berbuka di param saja..
xtau lagi nk mkn aper,tgk la nnt
gerai mana yang ada tarikan yang kuat..hikhik
bole cmtu erk?:p







0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels