CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

31 July 2012

Tukar Duit Raya


Tadi dalam pukul 11 bos aku ni bising2 ckp saper nk tukar duit raya..
Bos aku ni ada org dlm sbb tu dia tau biler bank bukak utk pertukaran wit raya..
ramai la yang nak kan sbb dpt wit baru..


So aku dgn suka rela mengumpulkan duit n catat nama sorg2 saper yg nak tukar wit...
Pastu ntah angin aper yg datang.
aku jadi rajin lak nk pegi skali join diorg tukar sbb aku pun nk kuarkn duit kt bank.
ala, opis aku ni ngn bank dekat jer..dlm 5 minit la jalan kaki..
mmg xla nk bwk kete kan sbb ssh nk parking..



Aku tukar xbyk pun sbb kmgkinn besar xbalik raya..hubby xdpt cuti..huhuh..just buat spare jer maner tau nk pg raya mana2 kan..
klu dia xcuti aku pun xcuti la kot....mungkin la...
paper pun aku isi jer dulu borg cuti maner tau nak tukar plan ker kan..



ase tadi dekat 8k jugak asenya duit yg kami pegi tukar tu..
senangkan pg tukar awal2, xde la Q panjang..


Korang ada yang dah pegi tukar duit ker?

0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels