CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

10 August 2012

5 Hari Cuti

Lamanya aku menyepi yer..hehehe
Sape la yang merindu ko nad..sudah,xpayah mendrama yer..hikhik
Semalam aku baru start kerja, tp xwat n3 pun sbb..ermm
ntah, masih ke laut lagi la mood nak wat n3..
lama aku cuti wei..dari sabtu sampai rabu

5 hari aku bertapa di rumah sahaja
plan asal yang dirancang x menjadi
ermm apa plan aku?
huhuhuh..mau balik kg la...kg aku..
tringin nak puasa kt kg ngn fam...huhuhu

tp apa kan daya, dah plan nak gerak pagi sabtu tu..
sehari sebelum tu aku dah mula batuk2..
aku ingat ble minum air masak banyak2, ok la...
mlm tu makin teruk n pagi tu dada dh mula ase sempit

elok ari sabtu tu aku xleh nafas dah...
sakit cm bulan lepas
susah nak nafas, batuk n selsema.
ada sekejap aku demam tp da ok pas mkn ubat..
3 hari gak la aku xbgn
batuk, semput, jenuh gak la mkn ubat
hubby duk sapu vick kt dada n blkg, pastu ble ase dah panas baru dpt lelap mata
tido pun xtentu sbb xleh baring
kene duduk menyandar jer

pas sapu vick baru leh lena slow2...
tgk keadaan jgk la, aku ase cm mamai jer spnjang time sakit tu
pose mmg burn la kan sbb kene mkn ubat...

so plan asal nk balik kg mmg xjadi..
pastu aku duk pk nak keje ari selasa n rabu @ x...
sbb dah apply cuti kan
pk punya pk cuti jer la..rehat kt umah...
n ari selasa tu dh boleh kuar umah,
aku ajak hubby crik tv baru..hhehehe.
tv raya...nnt cte lagi yer nape aku trpaksa beli tv

0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels