CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

01 August 2012

Selera Makan Makin Hilang..

No no no... aku bukan sakit yer...
Just ntah la, slere makan makin xde..
dah lama xjejak kaki kt bazar.
sbb klu pg pun aku pening nk beli ape.

so aku hanya masak di rumah ikut ape tekak aku nk mkn jer
en hubby pn jenis xkesah aku buat aper
kelmarin aku berbuka ngan bihun sup sajo..
pastu sahur semalam hanya dgn air masak

sahur pagi tadi lak aku hanya mkn 4 sudu nasik goreng jer..
tu pun mkn benti2 sbb terpakse telan
takut lapa lak klu xmkn..

hubby aku bertmbh2 mkn nasik gorg tu tp aku?
ntah la...makin xlalu...:(
Tuhan tarik balik dh kot nikmat mkn aku..huhuu

ni pun tuk berbuka ptg ni aku beli jer sbb hubby kje mlm ni..
mkn sorg so aku pun beli ikut tekak aku jer..
nasik air + kebab daging + puding koktel....tu sajo..
nasik mmg xterlintas di tekak aku untuk ditelan...

ermm sahur ni mesti blur nk masak aper....:(




0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels