CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

17 August 2012

Tak Teruja Sangat Raya Tahun Ni

Macam biasa waktu2 cmni bru balik dari param..
orang niaga pun makin ramai xde
semua dh balik kg..

aku masih disini masih bekerja hari ini dan akak bekerja rabu depan..
klu aku balik kg mmg mggu lepas raya aku cuti seminggu tp tahun ni aku xambik cuti pun
harapkan cuti public jer..
xkesahla,bkn nk kemana-mana pun..

juadah tuk hari ni,
mmg xtau nk mkn per dah so dri terbeli nasik yg xsedap kt param tu aku beli ikan tongkol masak singgang tuk hubby n sambal ikan bilis tuk aku.
balik kang masak nasik n goreng telur mata.

kecur dah air liur aku ni..
lauk simple cmtu lbh sedap sbb dh jemu mkn ayam..

pagi tadi mase sahur aku dh masak ayam panggang black pepper
smlm pn mkn ayam percik so mmg haruslah tekak xleh telan..

persiapan raya aku tahun ni sederhana jer
baju kurung sepasang, tudung sehelai, kasut dua pasang.eh..ada yg dua..heheheh
beg xbeli pun..xde nafsu aku nk shoping beriya tahun ni sbb aku nk simpan duit...
mawu masuk rumah taun depan so haruslah lbh menyimpan..

xsabar nak deko2 rumah tau...
dah terbayang2 dh nak tema warna per..
siap dh survey cikit2 maner brg2 umah yg murah...
teruja siot..hahahah..:)

so tahun ni teruja nak raya aku dh lari banyak ke teruja pada rumah baru..kihkih..
mmg siap lambat lagi tp perancangan harus ada kan sbb melibatkan duit
klu aku gaji puluh2 ribu xpe gak..hakhak..

selamat hari raya uolsss.....:)
aku masuk kje balik rabu depan..
kepada yang bercuti panjang, daa...
berhati2 di jalan raya..












0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels