CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

15 August 2012

Nasi Jugak Pilihanku

dah balik dari param..
menu berbuka hari ni ~kerang rebus, kerabu sotong, ayam percik n bawal masak merah..
eh eh..dh terlebih beli la...xpe, klu ase cm byk, satu lauk transfer pegi sahur...

wpn ase dh xlalu nk mkn nasik tp bile lgi xtau nk mkn aper, aku trpaksa pilih nasik jgk..
gi pun sian hubby dia suke mkn nasik..
makanya aku ikutkan jer selera dia

aku ni jenis yg xbape kesah pun sal mkn..
boleh jer mana2..
kdg2 jer ase nk mkn lain makanya aku masak tuk aku jer la..
hubby jenis selera mknn kg so western punya menu xsemua dia mkn..

ari ni berjaya download 4 game lagi.
yeayy..game yg smlm pun ada yg xabis main lagi..
xpe, bekalan tuk cuti raya kang...
men la game sampai pening2...

biskut xbuat lagi ni,,,
ingt mlm ni nk kuar crik suar hubby tp xtau jadi @ x sbb ari cm nk hujan jer..
bkn xleh pegi ngn kete tp jln mesti lagi sesak klu hujan..
tgk la,klu xkuar mlm ni insyaallah akan buat biskut...

tu jer la kot nk cite
kering idea ni..











0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels