CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

17 October 2012

Sembang-sembang


mahap la,semenjak dua menjak ni agak cibuk n hilang mood nk cerite
sbb  tu aku upload pic saje
xbyk nk cte sbb xde idea




so pagi ni mcm hari2 lain, aku msk bekal
leh tggl tuk hubby mkn sbb dia cuti ri ni
aku msk telur dadar n syur kangkung tumis sos tiram jer

pastu nk pg bayar saman ri ni
saman hubby aku
dia pn xingat dh bile kene

yang tau ada saman tu sbb nak idupkan roadtax motor xboleh
yang roadtax motor tu pun lmbt hidupkan
xingat biler mati, tau2 dah lama dh dri bulan 7 lagi..
mgkin sbb motor tu xde installment sbb tu relex jer xpk pe dah

minggu depan dh mood raya kan
so ramai yg cuti dh
aku ngah congak2 ni nk crik baju raya @ x..
ermm klu ada yg harga patut boleh beli la






0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels