CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

05 October 2012

Spek Baru + Shawl Baru

Dah nak penghujung n3 baru gigih aku nk menaip..hikhik..
sgt sibuk sejak dua menjak ni...

hari ni dtg opis ngn tudung baru(heheheh) n spek baru..
tadaaaa....semalam ptg baru ambik kt kedai
nnt ada masa aku upload picnya k..
memula mmg ingat xnk wat lagi tp biler memandangkan spek aku yg lama dh uzur
makanya pejam mata jer la hulur duit kt kedai spek mata tu
kedai tu aku n hubby mmg slalu pg klu nk buat spek...
dh biasa ngan staffnya
layanan pn mesra jer..

yg tudung baru lak aku baru beli..
ntah skg,angin apa yg melanda aku,
aku addict pkai pashmina lak
suka lak aku belit2 shawl yg kain berat n besar cmtu

skg ni aku ase nk pkai tudung tutup dada yg lebih besar dri selalu
mgkin dh kearah pertambahan umur kot..
xkesah la kan, perubahan +

tudung2 besar aku msa bljr dulu byk gak
nnt la aku akan selongkar beg2 simpanan baju lama aku
asenya bnyk lagi yg boleh pkai

well, itu jer tuk hari ni..
balik ni aku nk bwk sesuatu balik..
harap2 dia ada.huhuhu
nnt jumpa lagi..




0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels