CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

01 October 2012

Sutra Beach Resort & Spa

*amaran;pic xdisusun mengikut jalan cte

Dah kata dah kan
peristiwa jadi tahun lepas sekalipun aku baru terhegeh2 nk wat n3..
angin malas tgh dtg sbnrnya ni
tp aku gagahkan jgk jari jemari menaiksbb xnk blog ni berhantu eh bersawang
tp ajaibnya biler jari aku mula menari jer, ase cm xleh berenti lak dia mengetuk keybod ni..hehehe

So back to d point
aku nk share pic mase aku kene pg kursus kt Merang, Setiu ri tu
weolss tido kt Sutra Beach resort n Spa..
3 hari 2 mlm..
So far boleh tahan la..just bagi aku bilik air jer cm kurg cikit..
kt tmpt showernya yg kureng...ntah, cm xbest la aku rasa..
tp xtau apa...

moh la yer follow d pic..

boleh tahan la katil dia..
aku tido 2 org sebilik..
ngan staff dri daerah

yg ni adalah corner yg aku gemar...sonok duk cni smbil tgk luar

so far ok jer
 Baru aku teringat
Yang aku paling xpuas hati adalah lantai dia
berhabuk ok...
kalah rumah aku yg jarang aku sapu tu pn
mmg sgt2 xpuas hati..
smpikan aku jrg tgglkn komplen kt maklum balas dia tp hari tu sblm balik aku tulis kaw2 punya taw...
biar diorg tau staff diorg xbuat kje..
panas hati aku bile tringt setiap kali nk naik katil kene basuh kaki
 

tu la tmpt mandi yg kurg ok
 kecik sgt la tmpt showernya...
dh la shower airnya xbaper kuat
pastu panas nya xlama...sejuk jer...
klu cmtu baik xyah buat panas...wat sejuk jer...
ati pun xsakit

kolam adalah ok

dekatkan ngn pantai


sempat mandi kolam
 ptg last tu weols ada riadah dekat pantai..
sukaneka sikit la bagi berpeluh kn
sonok jgk la...
aku siap masuk dlm laut lagi
mandi  n berendam skjp
nk bg hilang gian mandi laut..
hehehehe

pastu on d way nk masuk biler tgk mmbr2 laki dh terjun lam kolam..
kami pun pe lagi, masuk jgk la tp kolam sebelah..
yg nk juntai kaki pn ada jgk

tp aku ngn kwn aku bantai masuk teros..
hahahha..baru la best kan...
seb baik kolam yg kami masuk tu xbape dlm..
smpi takat tengkuk aku jer..


ni jalan nk ke bilik
 bilik kami dlm bangunan dua tingkat

peti tu ok tp xsejuk sgt pn

tu klu xsilap aku adalah spa
spa tu cm terbiar sbb xde org nk pg kot..
ye la kan, disamping bilik yg xbaper bersih cm aku ckp tu
aku siap dua kali ternampak babi hutan yg warna hitam tu dekat tepi resort..
ha kau,mmg takut gak la...sbb sblh resot ni pun cm hutan jugak...

ni aku dpt hadiah sbb jawab soalan...hihih

kenangan sblm balik

muka dlm kelas ceria sbb nak balik dh
 
fail kursus

bye korang



0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels