CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

10 December 2010

Balik Awal

hari ni dapat balik awal sebab sumenya malas nak stayback..mgkin sebab esok cuti jadi nak kje pun jd malas..akhirnya aku berjaya juga menyiapkan SKT yang sikit punya susah nak wat.kalau manual senang gak tp online mmg payah la..asyik busy jer..

ermm esok ari sabtu kan tp aku xde plan nak pg mane2 pn..kalau keluar pun mungkin area kuantan jer kot..bler ari cuti aku lebih senang duduk umah, kemas umah n main masak2..hahaha...masak betul2 la..try aper2 masakan y aku ase nak masa la..

wahh...sudah mau balik..jomm la..my home, here i come...

ni bkn umah aku tau..pic by google
nice kan umah ni, nmpak klasik n tenang
di celah kehijauan alam

sayonara...:-)

Labels