CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

14 December 2010

Hye Semua

Wallahh..dah la lame xtulis entry.. nk lgin pun susah..ermm ase cm lame jer cuti..tp mmg pn sbb smlm aku EL..ase xlarat nak pegi kerja sbb mlm sblm tu aku xleh tido..so layan cd la aper lagi..mesti korg pelik naper biler aku xkerja aku xleh online..sbb nya aku hany aboleh online di ofis sahaja...(ada tak bos aku baca ni ha)
kerana apa, kerana aku xdapat online dirumah..kerana apa, kerana di rumah ku berodban mmg xclear lansung..so aku dh terminate brodban aku tu..so bler onak online hany ado ofis atau mase lepak kt kafe memane..sian tul la aku ni..kwsn umah aku mmg dekat ngn bandar tp oleh sebab terlindung bukit jd mmg sedih la..



pagi ni taip entry mmg xde motif juat nak ucapkan selamat pagi dan salam ceria...



sambung kerja semula..

http://www.emocutez.com

sayonara...:-)

0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels