CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

21 December 2010

Faham-Faham la..

Korang pernah tak berurusan dengan kaunter di agensi kerajaan..kalau pernah, bagus.kalau tak pernah, baca sampai abis yer. macamane layanan yang korang teriam?boleh dikategorikan sebagai bagus tak?tentu banyak komplen yang akan aku terima atas kualiti perkhidmatan awam seluruhnya..

aku mengulas isu ini bukan untuk menyalahkan mane2 pihak cuma ini luahan hati seorang penjaga kaunter k...kadang2 biler nak berurusan dimana-mana kaunter, perlulah beri PERHATIAN kepada waktu kaunter dibuka.janganlah main terjah jer.pastu bile tak dilayan pegi buat aduan kt biro pengaduan awam...hello...kami yang jaga kaunter ni pun letih jugak..setiap hari berdepan dengan berbagai kerenah jadi bile masa kami berehat harap maklumlah pada masa yang tertera.jangan la main terjah jer.kadang-kadang siap dh tutp lampu dan letak tanda tutup lagi tapi boleh lagi singgah nak berurusan...

memang la kami ni kerja kerajaan dan bekerja untuk rakyat tapi berpada-pada la..kalau kita masuk rumah orang pun, kita kene ikut peraturan dalam rumah orang tu..jadi paham2 la tanggungjawab masing2..pikir2kan lah setiap kesan atas tindakan kita tu ye..

sayonara...:-)

Labels