CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

19 August 2011

Baju Kurung Kosong

mornink uols...hehehe..
aku rasa ari ni pagi yang ceria sebab mlm tadi aku cukup tido!hahaha..
pas buker, duduk2 kejap..
dlm 9 lebih aku dh tertido..
kt depan tv tu..

pastu aku terjaga then masuk bilik sampai la pukul 4 baru aku bangun..
hubby kejut bgn sahur..sbb aku dh pesan dh mlm sblm tu kjut aku...
nasik pun dh siap masak..heheheh..sayang abang...:-)

aku just masak lauk sikit n masak air...
sahur nak makan pun xselera...aduhh..
xtau nak berbuka n sahur menu aper dah...
ermm tghari ni ikut plan nak crik baju aku..
harap2 jumpa la...

aku nak beli sepasang kurung yang kosong..
n klu boleh warna hitam..
sbb aku nak pasang batu2 kat baju tu..
siap dh design tau...
aku nak buh batu2 n manik2..

aku ada cadang nak beli dah siap manik punya..
xkesah la harga kan tp yang xpuas atinya sbb byk batu yg cantik2 tu letak kt leher baju..
aku ni pkai tudung la..maner nak nampak..

byk baju yg jual design dia camtu..
so aku deside nak jahit sendiri..
kat tgn n bawah baju...
kt leher xpyh la kan...

tgk la nnt cmner..
dpt tak baju kosong yang aku nak tu..


2 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

ieda

akak kalau baju kurung nie suke jugak kosong tapi biar warna gelap lahh .. kalau terang2 nie suke jugak taruk labuci sikit2 :)

~nadyahoney~

@ieda
hehehe..cadangnya camtu la kak..tp tgk la..dapat ker tak..

Labels