CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

16 August 2011

Download Lagu Raya

Sedang menggigih mendonlod lagu raya..
maklumla, nak wat prepare tuk perjalanan balik raya yg panjg tanpa siaran radio...huhu..
so kene siap sedia la kan..
klu tempat yg xde siaran tu, leh layan mp3 punya..

aku balik kg sabtu 27 ni..
xsabar nak balik dowh...
lama xbalik...

semalam punya citer kan, aku ngn hubby buka luar untuk kesian kalinya lagi sbb nak crik bju aku pulak...
tp biasa la, crik yg lain dapat yg lain. in d end aku beli sepasang jubah putih..
suci ko warna dia..tu pilihan hubby aku...
dia yg nak sgt aku pakai bju tu..
siap matchkan ngn tudung purple lagi..

klu ikutkan dia pilihkan kaftan tp aku xminat lak...
aku ingt nak beli bju kurung jer tp dia ckp raya ni pkai la lain cikit..ikut jer la yang...
janji ada baju..tp aku mawu crik lagi sepasang...
baju biasa2 jer..tgk la nnt, maner2 yg jumpe..

pas siap shopping tu, pg buke pose then pg cowboy ushar pinggan mangkuk sbb nak budget duit...
dlm 10 lbh gak sampai umah...
letih n ngantuk sbb semlam kan aku tido 2 jam jer...
mmg xbgn sahur aku pagi tadi..hehehe..
hubby pun kate xlarat..
so tahan lapar la perot aku ni skg...
mls nak bgn perot lapo..padan muka...

mlm ni nak berbuke ngn ofismate..
kt ana ikan bakar..
smlm dh reserve meja dah.

pastu pg cowboy again tuk beli pinggan mangkok yg dh kami ushar smlm...
budget?around 2k++ asenya...


4 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Encik Luncai

ana ikan bakar tanjung lumpur yer..selalu gak makan kat situ.. bestnyer dah buat persiapan raya..sy kena kerja tahun ni so malas la nak beli pape..standby duit utk anak buah jer..

Azhariah Zuber

kat radio pun tgh semangat lagu raya juga

~nadyahoney~

@Encik Luncai
yer ker,,sian luncai kene kerja..xpe, nnt boleh cuti jugakkan cume lambat sikit jer..

~nadyahoney~

@Azhariah Zuber
tul tu...sana sini dh mula pasang lagu raya..maklumla, dh lepas stgh pose..

Labels