CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

08 August 2011

Penat + Ngantuk

Baru terasa kepenatan wei lepas solat neyy...
aku tido 2 jam jer mlm tadi..ni kes sehari suntuk tido la ni ari ahad ri tu sbb mlm mggu tu aku n hubby duk berjaga tgk movie.
pastu dah lewat, terus sahur la..then siangnya tido cm xhingat dunia!nasib baik aku sempat siapkan juadah berbuka...pastu naya lak mlm tadi aku xleh tido..
pujuk jugak la mata ni lene skjp sbb takut ari ni dtg kjer xdpt bertahan kan..
pas sahur tadi xbrani nak tido dlm bilik, takut xterjaga..tido2 ayam kt sofa jer...
tu pun skdr rehatkan badan..aduhh, harap2 mlm ni dapat tido lena...
dah terbayang dah buke ni nak beli bihun sup tuk aku n nasik kerabu 4 hubby.done!mkn berdua wei, cukup la tu...


0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels