CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

25 August 2011

Selamat Hari Raya

Sehari dua ni aku xupdate blog...
sungguh xmenentu waktu kjer ku..
dgn xde moodnya..

aku El ari selasa tu n half day semalam..
sakit perut...
nak update citer pun malas..
aku cite cikit la yer...

sibuk uruskan sal kedai ku..
beli brg saner sini..tiap mlm keluar.
ada jer yg xcukup..

pastu menyibukkan diri jahit manik lagi..
hikhikhik...
almost done...
boleh la bagi org yg 1st time manjahit manik..
herot berot mmg xleh lari la...

prepare nak raya lagi...
wallah...
pening pikir..
jap g nak pegi cuci kete jap...
sbb esok nak balik kg dah..:-)

petang ni kene follow up dulu barang nak masuk...
brg steel n perabot..
ermm mlm kang baru pack brg kot..
setelkan satu2...

mungkin ni entry terakhir sblm raya kot..
dengan kesempatan ni,
aku dan suami nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN
kepada sesiapa saja yang sudi singgah di blog aku ni dan membaca apa yg aku tulis..
walaupun ntah hape-hape ntah..
k la wei, nak antar borg cuti kt boz jap..
adios...



p/s: mkn kuih raya biar berpada..sikit jer aku tukar duit tahun ni, RM150 jer...


Labels