CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

04 August 2011

Persiapan Raya

Pagi ni sampai2 ofis, sempat siapkan satu surat dulu. pastu update blog jap..heheheh..klu aku lambat update alamat xupdate sehari la jawabnya...
ermm..4 Ramadhan dah...pejam celik pejam celik..kejap jer...preparation raya korang camner ha, dah siap baju raya?tudung raya?kasut raya?beg raya?hehehe...tuk aku, kasut n beg dah la.yang lain belum lagi.
tahun ni aku kene beli baju siap la jawabnya sebab lambat nak antar dah...xkesah pun maner2 jer, janji ada sepasang.
hubby aku punya baju pun baru jer belikan sepasang. mase tu ada sale sbb tu aku sambar satu.


Lately ni korang perasan tak cuaca agak panas?ke kt umah aku jer ha yang panas?
ntah la, tp dah 4 malam aku kene mandi dulu sblm tido. dah la lewat mlm..mmg xelok tuk kesihatan tp nak wat camner, umah aku bukan pkai ekon, so klu tak mandi mmg xleh tido la jawabnya...
harap2 cuaca tak camni sampai penghujung ramadhan..

10 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid

bestnye dh wat preparation raya..maera tak start ape2 pun lg

::EIDA::

Panas ? Umah ida sentiasa ujan... so, pergi balik kerja asik basahhh je... =(

Ayen...

Panas ye......hehe.

Encik Luncai

baju melayu luncai dah siap jahit..huhu

~nadyahoney~

@Khumaera Ismail aka Habibi Hamid
siap sikit2 jer dulu...beli maner time sale..

~nadyahoney~

@::EIDA::
pergghhh, mmg best la camtu..

~nadyahoney~

@Ayen...
yer la, tmn guru xpanas yer..??:-)

~nadyahoney~

@Encik Luncai
ehh luncai jahit sendiri ker??pandainya..

Mama Gee

org buat persiapan raya tambah perabot baru...tp akak clearkan rumah...hehehe

~nadyahoney~

xpe mama, janji kemas...

Labels