CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

18 August 2011

Tak Jumpa Baju Raya Lagi

Tak sempat jugak carik baju raya aku semalam..huhuhu..
kuar umah dh lewat...
so pegi survey perabot n order..

then pegi berbuka.....
pastu baru crik pinggan kt cowboy..
almost 1k jugak la pinggan tu sume..
tu pun xmasuk lagi periuk n perkakas masak...
just pinggan mangkuk jer..perabot lak hampir semuanya ada..
dlm 500 jer semalam..

yang belum beli tinggal lagi barang2 steel..
pening gak la pikir semuanya nak prepare..
dgn org kjer nya, stok barang lagi...perghh...

tapi ni la kan dugaan niaga kan...
xde bende yang senang..
ingtkan tadi waktu rehat aku nak kuar alone jer pg megamall carik baju tp xlarat la plak..

mlm tadi xleh tido..
lately ni, klu aku tido siang jer, mmg alamat payah la aku nak mejamkan mata pada mlmnya...
asenya biler bertambah usia aku, makin kurang jam aku tido...
dulu bukan main liat aku nak bgn klu xcukup waktu tido...
skg ni tido ala-ala jer pun dh boleh bgn..
xpening pale...

mungkinkah tu namanya perubahan fizikal dan cara hidup?




p/s;esok rehat tghari nak kuar crik baju raya jugak!:-p







2 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

khaifaiz

uish2... jgn biasakan... boleh jejas kesihatan tu.. :-)

~nadyahoney~

tu la pasal tp serius, mmg susah nak tido sejak kebelakangan ni..tak tau naper..

Labels