CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

25 May 2011

Aktiviti Ku

Selamat bekerja untuk Hari Rabu!
Moga ceria2 la hendaknya menjalankan tugas hari ni yer..:-)


Uols klu mula2 datang kan, aper yg korang buat dulu???
Meh nak citer meh, aper yg selalu aku buat biler dtg opis...

Pas aku parking kete jer, aku akan masuk ofis ikut pintu belakang sebab parking kete kt belakang ofis.

Pastu aku akan pegi dekat meja aku then letak beg n on pc. ye la pc nak on bukan sekejap. pastu baru la aku pegi ke depan ofis nak punch kad sbb mesin punch kad kan kt depan ofis..


Then biler balik kt meja pc pun dh on..ha, kan jimat masa.pastu aku bukak la semua sumber browse tenet yg ader. tuk bukak page yg berlainan. INTERNET EXPLORER tuk email YAHOO & email GOOGLE.
MOZILLA FIREFOX tuk BLOG n GOOGLE CHROME tuk other web such FB or Mudah or else.

Aku bukak semua web serentak taw. seb baik la tenet kt opis ni laju. n satu lagi kjer sampingan aku download movie. tu hari2 aku akan buat. yer la, download movie bukan kene tggu pun so mmg tu la aktiviti mase lapang aku..Unit aku ni jrg sgt ada kjer yg nak urgent so leh la buat kjer seseambil mendownload movie!

Yyyahhh..dengan jayanya yer..klu korang nak download jugak, meh aku share link dia ei..Team Aryzs..
Banyak gak movie terbaru yg dia update..

p/s: sharing is caring..

0 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Labels