CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

11 May 2011

Terliur Betul Tgk Lauk Gulai Tempoyak Ikan Patin Tu

Ingat tengahari tadi tak nak mkn.sekadar nak minum temankan hubby mkn jer.tapi biler tgk lauk kt kantin belakang ni cam shedap pulak.Lauk fav aku lak tu.


So apa lagi, nasik putih dua!hehehe...Gulai Tempoyak Ikan Patin woo..shooorrrgaaaa....Tebus balik ari tu pegi temerloh xsempat nk mkn ikan patin ni.


Aku punya selera ni mengalahkan orang pahang.Orang pahang pun ada yg xmkn..Tapi aku suka lauk ni bukan sejak duk Pahang ni tp dari mase duk Selangor lagi.kalau nampak gulai tempoyak ni kt maner2 kedai mkn, mmg kecur air liur la....sllluuurrrrp....Daripada tak nak mkn jadi terus nak oder..heheheh


 p/s: Aku ni mmg suka MAKAN..:-)


5 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

::EIDA::

Ai dulu pun xreti makan gulai patin ni, since kawen ngan org phg terus jdk peminat setia !! huhu~

norinaomar

Saya orang Johor tapi sebab keluar Johor je telan semua makanan n ikan patin tempoyak dah jadi feveret..kalo nampak lauk ni dah tak pandang lauk lain dah!!

~nadyahoney~

betul tu..byk jugak org luar yg sukakan lauk ni..org pahang sendiri pun ada yg xmkn...mmg rugi la..

Azhariah Zuber

memang meleleh gambar tu

Scya Lollita

LAPARRRR . auummmmm

Labels