CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

23 May 2011

Gift From Her

Ni aku nak tunjuk jer
Aku dapat gelang baru hadiah dari my fwen mase dia pg umrah bulan lepas
Gelang kayu 'Kokka'
Kalau ikut sejarah, ni la jenis kayu yg buat bahtera Nabi Noh dulu
Ye atau tidak aku tak tau la..

Jenuh gak aku pilih sbb kawan aku tu tnjuk byk pastu dia kate 'ambik la satu'
Kalau ikut aku nak ambik semua..hehehe
Tapi kene bersopan la kan, dah org nak bg satu tu ambik satu jer la..
Dan ni gelang yg aku pilih sbb aku xpernah tgk lagi design dia kt M'sia..
Nice kan..?:-)


gelangnya boleh laras taw..cam spanar da


terletak cantik jer kan..hahaha..puji diri sendiri laks


p/s: sgt nice la sbb FREE..hahahah




2 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Ena Qalinsya

ko mmg ske mende ni kan nad, slalu nampak ko pakai ihiks.. ko nak tak gelang sabah kak ena?

~nadyahoney~

@Ena Qalinsya
leh jer, bagi la yg mahal2 sikit...hahahaha

Labels