CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

16 May 2011

Sawang Dah Ader..??

Huwaaaa..bersawang dah ker blog aku neyyy..syohh2x..Akibat dari kegagalan nk sign in yg dihidapi oleh sekalian warga blogspot, makanya aku pun xterupdate la entry dlm blog kerdil aku ni. Tak de pape pun sebenarnya nak citer..



hari ni aku dari pagi lagi just BW tanpa ada nafsu nak update..Baca entry2 n komen cikit2 jer..maner yg perlu
n sambil juga mendownload movie.Ni la xtvt aku dikala boz xde..HA..BOZ AKU TAKDE RI NI..
Tu yg duk bersenang lenang tu..HARUS la kan gunakan kesempatan yg ada..


Ari ni pegi ofis bawak bekal..Wat sambal bilis, bukan aper terliur dgr cite MAMAOGY citer dia masak sambal bilis kt FB.Aku pun aper lagi sibuk nak buat jugak..dah lama dowh xwat.Mase kt umah mak aku dulu slalu la..Ko bygkan dh baper lama..sejak aku xkawen lagi..


apa macam, terguda tak???


Usia perkahwinan aku setahun 8 bulan..sepanjang tu la baru dua kali wat sambal bilis..Rekod yg buruk tu (bg aku la) sbb mase belum kawen dulu aku slalu buat sambal bilis ni.Nak mkn dgn nasik lemak..hehehe..mungkin aku wat sedap sbb tu mak suh aku buat slalu..hehehe (perasan)...:-p



 

Labels