CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

10 May 2011

Baru Dapat Rasa..

Akhirnya lepas juga hajatku..
Walaupun tak la ngidam sgt tp dah lama dah teringin nak rasa
Biler turun KL asyik xsempat n xde peluang jer nak crik



Korang jgn nak gelakkan aku yer..
Aku tau la aku ni agak ketinggalan
tapi klu korang nak tau, kt Kuantan ni masih kurang lagi tau tmpat jual Nasi Ayam Penyeeeeeett ni
jgn pelik tau sbb aper penyet tu pnjg, mmber aku ni la, duk ngejek aku sebut prktn penyet tu...
dushum2x....!siap korang..

ni bukan yg aku mkn tadi yer sbb xsempat nak tgkp pic..xsabo nak masuk mulut..hehehe


memula mase tgk nasik tu macam kering n biase jer
tp biler mkn boleh tahan gak la rasanya
aku bagi 8/10
tp xtau la aku bg org lain, mgkin sbb aku baru rasa kot..
lagipun aku ni xcerewet sgt bab mkn ni...

 p/s: nnt nak crik lagi nasi ayam penyet tempat lain la...lalala

2 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Mama Gee

mama pun br sekali je makan..hehee..
masa mula2 makan tu pelik je...kering takde kuah..camne nk makan...mama ni jenis makan nk kena ade kuah..kalo letak sup kosong pun ok kot...hehee..sambal nya pedass...kalo mr b sukalah pedas2 gini..

~nadyahoney~

tempat yg sy mkn ni dia bg sup kosong skali..so xtercekik la biler mkn...nnt nak try kt tempat lain lak

Labels