CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

18 May 2011

Banana Kaya Dessert

Ni yang aku malas nak try rasa mknn yg baru..
Kan sekarang dah susah nak jumpa..


Al-kisahnya masa aku pg kursus kt bangi ari tu
Kami kuar mlm pg bank n so all
Pastu lalu kt Domino's Pizza ni
Dia ckp nak beli dessert..
So aku pun ikut la..
Punya la kwn aku ni promote kate dessert ni sedap la ape la..
Aku pun dlm ati ckp 'aper la sedap sgt bende alah ni.takat pizza buh kaya jer..'



Pastu balik hostel jer, kami terus mkan sbb mkn panas2 la sedap kan..
Biler masuk mulut jer..WOW!best giler dowh...
Pizza buh cheese, kaya n pisang..nama dia BANANA KAYA DESSERT


Klu tgk luaran dia mmg cm biase jer, nmpk xnaik selere pun tp biler dh mkn ase xleh berenti..
Aku tak tipu taw, klu tak caya korg test la sendiri


Pizzanya pun tgk kecik jer tp biler mkn cukup tuk dua org..
Dah brape ari aku asyik tringat jer tp masalahnya kt KUANTAN ni maner ada Domino's..huwaaaaaa...
Kene tunggu pg KL jer la baru dapat mkn balik...tahan nad tahan..

P/s: pada yang belum pernah rasa, rugi wo klu xcube n pada yg pernah makan, sedapp kn korang..:-p




Labels