CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nadya Honey's Bloglist Link

Followers

24 May 2011

Tak Larat Nak Baca Dah..TERLALU BIADAP!!

Makin aku byk baca, makin aku sakit ati n aser geram

Semuanya sebab blogger ni..MAKCIK HAJJAH SITT AL-WUZARA


Blogger ni MENGHINA ALLAH SWT & NABI MUHAMMAD SAW!!
Aku sampai tak sanggup nak baca wei..
cukup tgk pic profil dia pun dh tau dh cmner kandungan blog beliau


Sangat melampau n teruk..xde perkataan dpt aku gmbrkan sbb dia cukup menghina agama islam
Siap ada Surah Khinzir lagi tp dia mengaku dia ni Islam
Harap2 cepat2 la krjn ambik tindakan pd blog ni.
Tutup segera spy tiada lagi makhluk2 perosak yg menjatuhkan martabat Agama Islam.ALLAHUAKBAR!!


p/s: pg blog dia taw..jgn tak pegi..motip, sbb aku GERAM kt dia!(mg cepat2 kene sambar petir)

-tadi mule2 aku publish, aku letak pic profil dia tp biler pikir2 balik ase tak sanggup lak letak pic cmtu dlm album blog aku.so aku delete.klu nak tgk, pg la blog dia

8 Rakan Blogger Yang Rajin Komen:

Ayen...

Agak2 betul ke die tu islam?..

Mama Gee

sgt sedih bila ada blog2 spt ini...kalo dia muslim lg sedih...kalo dia bukan muslim pun sedih juga...

tak boleh ke kita menghormati semua agama dgn setara?

~nadyahoney~

@Ayen...
ntah la, ader yg kata dia ni menyamar jadi islam

~nadyahoney~

@Mama Gee
sbb mereka2 camni la penganut agama2 lain bergaduh..sbb ada yg api2 kan

~hAKim ZaiLAn~

saya rasa ni mesti golongan yg dah murtad..sengaja guna nama tu,sbenarnya fake person...

~nadyahoney~

@~hAKim ZaiLAn~
mungkin jgk sbb mereka ni sentiasa mencari jalan nak menjatuhkan martabat Islam

Redbloodsnow

eh yeke dear. meh mintak link blog dia. zie nk maki dia cukup²...geram plak zie

Nursyeika Farhana

rasanya dia bkn org islam.mnyamar je jd org islam..tp mmg agk kurang ajar la minah ni..

Labels